Paasslinger

- maart 24, 2018


Haken voor pasen heb ik nog nooit gedaan en was ik ook eigenlijk niet van plan om te doen. Maar toen ik het ontzettend schattige paashaasje van Hilaria Fina op Instagram zag was ik verkocht: die moest ik gewoon haken.

En gelijk is mijn haakdipje verdwenen 😃
Want het blijft natuurlijk niet bij 1.... nee, als er 1 paashaasje uit de haaknaald wipt volgen er meer hahaha. Ze haken supersnel dus in no time had ik er eentje af, en voor ik het wist had ik al een bescheiden slinger. En ik was er nog lang niet zat van.....


Er hoorde wel een staartje aan vond ik en ik koos ervoor om ze te haken met een pluizig garen op een hele simpele manier:

* magische ring, 6 vasten in de magische ring, afhechten. De onderste draad aantrekken om de ring te sluiten, 1 draad door 2 lusjes aan de onderkant vd paashaas halen en knopen met de 2e draad. Steek de draden met een stopnaald terug door het staartje en knip ze af (zie je niets van terug met dit garen) en klaar is je staartje. 



Is het niet super schattig??!
Dit zijn nog lang niet de laatsten.......

Garen: Phildar Coton 3 & voor het staartje Rico Baby Teddy Aran
Haaknaald: 3
Patroon: Hilaria Fina

You May Also Like

0 message(s)