Sleutelhangers

- januari 29, 2018


Soms is het lekker om met kleine haakprojectjes bezig te zijn. Kleine dingetjes die je haakt onder het genot van een kopje koffie.

Aangezien ik tijdens de feestdagen gekte enorm veel zin had in kleine haakwerkjes begon ik aan een nieuw voorraadje sleutelhangers. Omdat ik niet weer dezelfde wilde mhaken zocht ik naar nieuwe en leuke patroontjes.

Als eerste kwam ik deze fruitschijfjes tegen bij Gittepetit. Super snel en makkelijk te maken en zo lekker fleurig!



Ook zag ik deze ooievaar voorbij komen.
Een iets minder snel patroontje maar wel ontzettend leuk. 1-tje kan ik er sowieso al weggeven dit jaar ;)


Al hakende bedacht ik me dat het ook wel heel erg leuk zou zijn om cactus sleutelhangers te maken. Aangezien cactussen op dit moment nogal een rage zijn leek het me niet zo moeilijk ook daar een leuk patroontje van te vinden. Maar niets is minder waar. Of ze waren te groot, of ik vond ze gewoon niet mooi. Dus besloot ik zelf maar wat te bedenken en al vrij snel rolde deze cactus eruit.


Het is precies geworden wat ik voor ogen had.
En omdat het 'ontwerpen' me zo makkelijk af ging bedacht ik ook nog een andere cactus.


Gelukkig was ik zo slim om tijdens het haken gelijk te noteren wat ik aan het doen was!
Omdat ik gratis aangeboden patroontjes altijd enorm waardeer wil ik mijn patroontjes ook met jullie delen!
Wil je ze hebben? Hou de blog dan in de gaten, vandaag of morgen komen ze online!

Ook haakte ik nog een paar hartjes naar het patroon van Karin aan de haak.
Ik had er 3, maar 1-tje is alweer ingepikt *lol*


En nog een paar taartpuntjes uit het boekje Zoetigheid haken.



Zo, ik heb weer een hele mand vol. En er liggen zelfs nog een paar patroontjes te wachten. Maar voor nu richt ik mij even weer op andere dingen.
En ik ben druk aan het bedenken wat ik ga haken tijdens de Olympische Winterspelen in februari.

Vier jaar geleden haakte ik dit en dit en ik vond het heerlijk om midden op de dag zo relaxed voor de TV te zitten haken, dat gebeurt normaal gesproken nooit!
Ik verheug mij vooral op het free style skiën en snowboarden!!

You May Also Like

0 message(s)