Knippen & plakken

- oktober 14, 2017


Het begon te kriebelen....

Na de geboorte van Tess dacht ik er steeds vaker aan om een boekje voor haar te scrappen. En dan met name een naam boekje, want dat blijf ik gaaf vinden. Zo maakte ik in het verleden ook deze en deze.

Alle scrapspullen had ik echter opgeborgen (niet weggegooid of verkocht gelukkig want ik had destijds al een vaag vermoeden dat het nog wel eens weer van pas zou kunnen komen  Knipogende emoticon) en zo begon dus het gesleep van boven naar beneden. En nu is het één grote puinhoop van scrap 'rommel'.

En wat heb ik veeeeeeeeel!!!
Mijn plan was om nieuw papier te kopen maar na mijn voorraad doorgespit te hebben kwam ik tot de conclusie dat ik daar eerst maar eens het één en ander van moest gebruiken. Ik zocht alles wat qua kleuren maar een beetje bij elkaar paste bij elkaar, haalde mijn silhouette onder het stof vandaan en begon te knippen en te plakken.


Tussen elke pagina met een letter zit nog een extra pagina zodat ik er lekker veel in kwijt kan.



Het begin is er. Het gaat niet snel maar dat geeft niet. Ik heb nog wel even voor ze hem zelf kan gaan bekijken ;)

You May Also Like

0 message(s)