Scheepjes Cal week 4 & 5

- mei 24, 2016

Het was even aanpoten maar ik ben helemaal bij!!
Ik heb zelfs alle draadjes afgehecht, een akelig klusje maar iets wat me wel heel happy maakt als het klaar is!



Op het moment liggen er 60 lapjes te pronken [bijna 1 complete deken ;)], het gaat lekker dus!


Net als week 3 vond ik week 4 niet echt een snel lapje om te haken.
Het begin was gelukkig niet zo lastig als de week ervoor en ik was slim genoeg om gelijk met 27 halve stokjes te beginnen ipv 28, dus hoefde ik hem niet eerst tig keer uit te halen ;)

En dat deed ik ook met het patroon van week 5, de zeemeeuw pootjes.
Qua breedte kwam ik goed uit met mijn 27 halve stokjes, maar op de één of andere manier kon ik 2 toeren eerder stoppen dan het patroon. Gelukkig was dat geen enkel probleem. En eerlijk gezegd vind ik het zelfs nog iets mooier dan het origineel want ik heb een even aantal pootjes op mijn lapje.



Zo leuk die verschillende patroontjes, ik ben benieuwd wat ons morgen weer te wachten staat!

De Willow square deken doet vrolijk mee met de CAL. 
Ook voor die deken haak ik wekelijks 4 lapjes en ook al is het telkens hetzelfde patroon, het verveelt nog lang niet want hij haakt ontzettend heerlijk weg. 







You May Also Like

0 message(s)