Scheepjes Cal week #1

- april 27, 2016

Weken keek ik uit naar deze CAL.
Ik had al eerder aan een CAL meegedaan (CAL 2014) en dat was me ontzettend goed bevallen. En dat het dit keer een blokken deken is maakt het extra leuk en spannend want die heb ik nog nooit gehaakt.


Op de fb groep was geadviseerd om van tevoren een proeflapje te maken, maar ik haak nooit proeflapjes, ik begin gewoon en zie wel hoe het uitpakt.
En omdat ik met een ander garen haak en de maat me niet zo boeit (ik pas de maat van de deken toch aan naar mijn eigen smaak) zag ik het nut er niet zo van in.
En toen ik las dat heel veel mensen er van in de stress raakten omdat hun lapje niet de juiste maten had was ik stiekem wel een beetje blij dat ik gewoon mijn eigen kop volg en met mijn 'eigen' wol haak.


Geen gestress voor mij dus maar gewoon lekker haken.
Ik moet wel toegeven dat ik het youtube filmpje even heb bekeken voor de popcorn stitch want al lezende kwam ik er niet uit.....

Mijn 4 lapjes waren in een ommezien klaar en zijn mooi vierkant geworden!
Vandaag komt het nieuwe patroon uit en ik ben heel benieuwd wat voor steek dat gaat worden.

You May Also Like

0 message(s)