Lappenpop

- april 22, 2016


Het is de eerste keer dat ik een knuffel gehaakt heb met Stylecraft Special DK en ik moet zeggen dat me dat heel goed bevallen is.
Het is lekker zacht en je bent supersnel klaar :D


In de kop heb ik een belletje gestopt en hij kreeg een snuitje want dat vond ik net even iets mooier dan zonder.



Het hoofd viel echter zo groot uit (ik haakte de mini lappenpop) dat ik de verhouding met het lijf niet mooi vond en die groter heb gehaakt. Vervolgens moesten de poten en armen ook vergroot worden en werd het alsnog een grote ;)

Ik haakte hem met de kleuren Silver en Grey en het patroon van de mini lappenpop kun je oa downloaden bij Wol en Zo. Kijk voor meer informatie op de site van de ontwerpster A la Sascha.

Ik vind hem erg geslaagd en ik hoop dat de ontvangster, die hem inmiddels gekregen heeft als het goed is, hem net zo leuk vind!

You May Also Like

0 message(s)