Het is zo ver...

- april 20, 2016

...de scheepjes cal is van start gegaan.
Vanmiddag verscheen het eerste patroon op de FB groep, maar je kunt hem ook downloaden via scheepjes.nl.

Dit zijn de kleurtjes [Stylecraft] waarmee ik ga haken. De lichtblauwe Duck Egg was een spur of the moment toevoeging voor ik de foto nam, ik vind hem prachtig in combinatie met de rest, maar weet toch nog niet helemaal zeker of ik hem ook werkelijk ga gebruiken ;)


Je kunt de deken ook gaan haken met een speciaal daarvoor samengestelde kit, maar ik had een tijdje terug de wol al gekocht met in het achterhoofd de gedachte om er eens geen streepjes deken van te maken maar iets met blokken of zo.
De scheepjes CAL kwam dus als geroepen want ik vond hem gelijk super mooi!


Iedereen mag meedoen met deze CAL, ongeacht of je met Scheepjes haakt of niet. Het enige wat je niet mag als je niet met Scheepjes haakt is je vorderingen laten zien op de FB groep, maar daar heb ik geen problemen mee ;)

Ik ga er straks eens even rustig voor zitten en beginnen met mijn eerste blok.

You May Also Like

0 message(s)