Een rijtje sleutelhangers...

- april 08, 2016


...gehaakt voor onze familiedag van afgelopen zondag.
We hadden er prachtig weer bij en dat was reden genoeg om af te trappen met de eerste BBQ van het jaar! Heerlijk en super gezellig!


Het patroontje van de aardbeitjes is in het Duits en Duitse haaktermen zijn voor mij eerlijk gezegd abracadabra, maar ik heb gewoon naar de getallen tussen haakjes gekeken voor het meerderen en minderen en het is helemaal goed gekomen ;)
Het bloemetje kun je vinden bij Handwerkles.


Voor jongens vind ik het altijd moeilijk om wat te verzinnen maar toen ik deze sleutelhangers bij 't Uiltje zag was ik verkocht [en ze waren er blij mee :)]


Wat zijn ze toch schattig deze peertjes! Ik vond het patroontje bij Lilleliis.


De Pip hartjes.
Leuk om te zien en te haken maar het borduren vond ik een drama, echt niet mijn ding :(
Het patroontje staat op Ravelry.


Zo leuk deze vogeltjes!
Ik heb ze een beetje aangepast door ze ook nog een kuifje en een staartje te geven maar voor de rest heb ik het originele patroon aangehouden.

You May Also Like

2 message(s)