Een nieuwe start

- april 09, 2016

Leuk je (weer) te zien op mijn nieuwe blog!

Lang heb ik getwijfeld of ik het wel of niet moest doen, maar nu het dan toch eindelijk zo ver is gekomen voel ik mij ontzettend happy!

Ik was niet meer tevreden over de blog naam My Scrap Stuff en had hem al had ingekort tot My Stuff omdat ik al een hele tijd niet meer scrap, maar ik kon er niet echt aan wennen.
My Stuff is wel een hele brede naam natuurlijk, iets wat ik ook nu weer zocht, maar je kunt niet uit de naam halen dat hij over de door mij gemaakte dingen gaat en dat is wat ik graag wilde.

Alles van My Stuff is wel mee verhuisd naar simply made by Alma, maar toch is het voor mij een fris begin met een nieuwe naam en in een nieuw jasje.

My Stuff blijft nog een tijdje online zodat iedereen mij kan vinden op mijn nieuwe plekje op het www, maar hij zal niet meer worden geupdate.

Ik ben heel erg blij met deze nieuwe start en hoop jullie in de toekomst veel leuke, creatieve creaties van mijn hand te kunnen laten zien!



You May Also Like

0 message(s)