Betonlook??

- januari 12, 2016

Lalylala en nog een ander ontzettend leuk kraamcadeautje zijn af, maar daar later meer over.
Tussendoor heb ik nl iets heel anders gedaan.

Ik ben nl, net als zovelen voor mij, aangestoken met het betonlook virus. Het ziet er altijd zo mooi uit en klinkt vrij makkelijk, daarom wilde ik dat ook wel eens proberen. Ik besloot een lampenvoet, die al jaren bij ons op zolder staat, te pimpen.
Dus op naar de Action voor muurvuller, cementlook verf, grijze verf.....en daar bleef het natuurlijk niet bij hahaha. Bij de A kan je je geld wel kwijt ;)

De eerste laag: muurvuller aangebracht met een schuurspons...




Daarna deed ik de donkergrijze verf en dan de cementlook verf erop. Achteraf had het andersom gemoeten want de voet werd veel te donker. Na een hoop gepruts en gescheld was dit het resultaat...



Nog te donker naar mijn zin en helemaaaaaal niet wat ik voor ogen had.
Mijn nieuwe lampenkap, die ik ook  had meegenomen van de A, vond ik er ook helemaal niet mooi bij passen dus ik baalde flink. Na er een avond tegenaan te hebben gekeken wist ik het zeker: dit moet anders.

De volgende ochtend heb ik de cementlook verf gemengd met wat geel, wit en bruin tinten (ik ging voor een grijs/bruine tint) en toen dat naar mijn zin was ben ik opnieuw gaan smeren met dit resultaat...


En ja, dit is helemaal naar mijn zin en nu past de lampenkap er ook goed bij.


Ik weet nu precies hoe ik het de volgende keer moet doen, maar of die er ook gaat komen weet ik nog niet. Ik ben eerst genezen van dit virus ;)

You May Also Like

0 message(s)