Kraam kadootje

- oktober 16, 2014

Ik wist dat het al even geleden was dat ik een berichtje geplaatst had maar dat het zo lang geleden was . . . . .

In deze anderhalve maand van stilte heb ik niet stilgezeten hoor, zeker niet.
Ik heb een 2e Julietta omslagdoek gehaakt in de kleur ivoor waar mijn schoonmoeder erg blij mee is. De 2e granny stripes deken is in de maak, ik ben een beetje verder gekomen met mijn granny hoodie vest, mijn CAL deken is weer wat toeren verder en ondertussen heb ik dit kraam kadootje gehaakt.



Beer Bram is en blijft mijn favoriete patroon van Stip & HAAK 



Omdat er op het geboorte kaartje sterren staan leek het me een leuk idee om Bram er ook één te geven. Ik vind het erg geslaagd!

Eigenlijk moet ik nu eerst verder met de CAL want de laatste toeren zijn vorige week vrijdag bekend gemaakt en we hebben 3 weken om evt nog wat extra toeren toe te voegen voor dat we de opdracht voor de rand krijgen, maar de granny stripes deken wil ik ook zo snel mogelijk af hebben.
Zaten er maar meer dan 24 uur in een dag . . . . .


Beer Bram is gehaakt met:

Phildar Coton 3 - Blanc
Phildar Coton 3 - Canard
Phildar Coton 3 - Jade
Katia Capri - 104
Katia Capri - 101
Katia Capri - 053


---------- * Leuk dat je er was, groetjes Alma * ----------

You May Also Like

1 message(s)