South Bay Shawlette #3

- juni 02, 2014

Ja hoor, ook nummer 3 is klaar.
Eigenlijk had hij een week geleden al af kunnen zijn maar ik zat weer te prutsen met de kantrand; ik kwam weer garen te kort en moest de boel weer uithalen en opnieuw doen, net als bij de vorige south bay.
Maar het eindresultaat mag er zijn . . . . .


. . . . . en het kleurverloop is prachtig.


Toen ik aan deze doek begon had ik al weer plannen voor een volgende maar die plannen zijn inmiddels gewijzigd.
Ik kwam tijdens het websurfen nl iets tegen wat ik verschrikkelijk graag wil maken. Het is iets voor de winter dus ik heb nog ff de tijd, maar mijn vingers jeuken om er aan te beginnen.
Ik weet al in welke kleurstelling ik het wil maken maar ik moet nog ff het juiste garen vinden.

Wordt vervolgd . . . . . . . . . . :-)


---------- * Leuk dat je er was, groetjes Alma * ----------

You May Also Like

1 message(s)