Smashbook #8

- april 12, 2013

Ik probeer in mijn Smashbook die dingen te plakken die ik leuk vind, waar ik herinneringen aan heb of die gewoon in mijn leven horen.
Eén van de dingen waar ik een speciale herinnering aan heb zijn deze 2 songs, het zijn niet mijn meest favoriete songs maar ze doen mij altijd terug denken aan de tijd dat ik de opleiding Receptioniste/Telefoniste volgde in Groningen. Tijdens de Engelse en Duitse les moesten we de songteksten ontleden en ze hebben toen een enorme indruk op me gemaakt.
Ik luister nog regelmatig naar deze nummers, vooral Goodnight Saigon van Billy Joel. Elke keer wanneer ik dit nummer hoor krijg ik kippenvel; als een film spelen de gebeurtenissen zich voor mijn ogen af, en het laatste couplet bezorgt me nog altijd een brok in de keel.




Voor de zwarte 'muur' heb ik een stencil van Panduro Design gebruikt (verkrijgbaar bij Pipoos). De helicopters zijn geprint op een speciaal voor de printer geschikt transparant vel.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You May Also Like

0 message(s)