Printables voor je Smashbook

- maart 12, 2013

Ik ben sinds een tijdje verslaafd aan Pinterest en vooral het zoeken binnen Pinterest levert soms hele leuke dingen op. Zo kwam ik tijdens mijn speurtocht naar alles wat met smashbook te maken heeft ontzettend leuke printables tegen voor je smashbook. 




Zo heb ik de labels met de gekleurde randen op het plaatje hierboven gebruikt op smashbook pagina 5 in de post hieronder. Wanneer je een beetje thuis bent in een fotobewerkingsprogramma zoals bv PSP, of in Word, kun je je teksten ook gelijk mee laten printen, maar je kunt ze er natuurlijk ook altijd handmatig op schrijven.

Kijk eens op deze 2 blogs: U printables & A Vegas Girl at Heart

Heb je zelf ook leuke sites met printables gevonden dan zou ik het heel leuk vinden als je me de link wilt sturen. Je kunt geen printables genoeg hebben ;-)

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You May Also Like

0 message(s)