Smashbook 3

- februari 02, 2013

Ik heb mijn Smashbook een hele week moeten missen en had geen foto's achter de hand dus vandaar dat het wat langer duurde voordat ik de volgende pagina kon plaatsen, die al lang klaar was . . . . .
Een pagina van onze Berner Boy.
Ik heb vanaf het moment dat ik stopte met scrappen bijna niets meer gekocht en ook niet echt tussen mijn spullen geneusd. En dat maak het smashen nu nog leuker want man, wat heb ik een hoop verzameld in mijn scrapjaren en het is af en toe een verrassing wat ik tussen de spullen vind. Zo vond ik een embellishment kit voor de hond (ooit gekocht bij de Zeeman) en nog ongebruikt, dat kwam dus goed van pas. En ook de vele journal tags die ik heb zijn goed te gebruiken. 



Ik vind het leuk om, zoals ik hierboven heb gedaan, wat extra ruimte te creëren voor foto's en tekst. Deze tag heb ik met 3 koordjes aan de binder geknoopt.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You May Also Like

0 message(s)