Boekenlegger en . . .

- september 21, 2012

Afgelopen zaterdag was er in alle Pipoos winkels weer de eerste open dag van het seizoen. Op die dag zitten in alle filialen demonstratrices verschillende nieuwe producten en technieken te demonstreren. Ik zou die dag vrij zijn maar mijn collega moest door familie omstandigheden afhaken en dus nam ik haar haak demonstratie over. Zij had de feestelijke feestmuts uit de Bóóórdevol en feest vlaggetjes al gehaakt, en ik heb nog snel even een boekenlegger gehaakt. Verder had ik wat van mijn collectie meegenomen. 
Het idee van de boekenlegger komt uit het boekje 'Dierenhangers Haken'. Ik heb voor het hoofd het patroon van de kikker sleutelhanger gebruikt en verder mijn fantasie.

Tijdens het demonstreren moet je natuurlijk ook iets maken en aangezien ik nog steeds een paar oranje pompoenen wilde haken ben ik voor de demo met 1 begonnen. Ik koos voor de grootste pompoen en aan het einde van de demo was hij helemaal af, alleen het steeltje moest ik er thuis nog even op plakken met textiellijm en de krulletjes eraan bevestigen. Vorig jaar heb ik er ook al een aantal gehaakt en die kun je hier vinden, net als de link naar het patroon. Ik was niet van plan om een foto van de pompoen te plaatsen maar op speciaal verzoek van Hilda ;-) hier de foto



Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You May Also Like

0 message(s)