Tilda Sneeuwmannen

- november 05, 2010

En dit is nog zo'n projectje wat op mijn nog te doen lijstje stond. Begin dit jaar was ik ze al eens op een blog tegen gekomen en ik vond ze zo mooi, die moesten gewoon een keer gemaakt worden. Maar ja, zoals het met al die projectjes die ik nog een keer wil maken gaat, ze komen op het nog te doen lijstje en schuiven steeds verder naar beneden. Maar dinsdag kwam ik ze ineens tegen in de nieuwste Hobby Handig en ze stegen gelijk weer met stip naar de 1e plek en ik ben er zodra het kon mee aan de slag gegaan. Ze zijn hartstikke makkelijk en snel te maken. Ik heb ze gemaakt van ongebleekt katoen (had ik nog liggen en past beter bij mijn roomwitte kozijnen en muren).
Voor de oorwarmers heb ik bolletjes van bolletjeslint geknipt. Ik had alleen maar witte bolletjes daarom heb ik die van de grote sneeuwman met bruine glitters bewerkt en die van de kleine hebben een bruin shadowpaint badje gehad. Het neusje, gemaakt van de punt van een sate prikker die rood geverfd is, de oorwarmers en de knoopjes heb ik vastgezet met een lijmpistool. Een stukje ijzerdraad in vorm gebogen maken de oorwarmers af.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

6 message(s)