In mij brievenbus...

- oktober 29, 2010

...lag gisteren een pakketje van Bol.com, leuke thuiskomer na een dag werken! Naar het boek Fluister van Maggie Stiefvater heb ik maanden uitgekeken. Ik had hem al lang in het engels kunnen lezen maar aangezien mijn map met digitale boeken uitpuilt zat ik niet zonder leesvoer dus kon ik de moed opbrengen zo lang te wachten. 
Nu ik voornamelijk digitaal lees, wat ontzettend goed bevalt, koop ik geen boeken meer maar de series waarvan ik al 1 of meerdere delen gekocht heb wil ik graag compleet hebben. Daarom zat Twilight no.4 Morgenrood er ook bij  ook al had ik de engelse versie al gelezen ;-) Maar hoe lang ik ook naar Fluister heb uitgekeken, hij moet nog even wachten want er staan nog een paar andere boeken in de wacht om gelezen te worden. Zo heerlijk om 's avonds lekker op de bank te liggen lezen met een kop thee en de kaarsjes aan, echt genieten! Vind je het leuk om te weten wat ik op dit moment aan het lezen ben dan kun je dat vinden in de rechter kolom. Wil je weten welke boeken ik dit jaar gelezen heb dan kun je die vinden op mijn Shelfari boekenplank eronder. Wanneer je met je muis over de boeken gaat kun je de inhoud lezen.
Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

0 message(s)