Kuikens geboren

- juni 27, 2010

Op 22 juni is het 1e kuiken geboren en op 25 juni de laatste, totaal 4 kuikens. Ik had nooit verwacht dat er na die ene kuiken nog meer zouden komen omdat de kip meer met haar geboren kuiken bezig was dan zich om de andere eieren bekommerde. Vrijdag had ik zelfs de laatste 2 (van de totaal 5 eieren) weg gehaald omdat ik daar niks meer van verwachtte. Vlak voordat ik ze in de container wilde gooien bekeek ik ze nog eens goed en zag een klein barstje met een gaatje in 1 waarachter een klein snaveltje bewoog. Heb het ei toen maar weer terug gelegd maar verwachtte er niks meer van. Ik was dan ook ontzettend verbaasd toen ik de volgende ochtend nog een kuiken zag lopen. 4 uit 5 eieren, dat is toch een hele goede oogst!




Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

2 message(s)