Weer op de Cover en nog meer leuk nieuws!!

- januari 04, 2009

Was ik vorige keer al verbaasd dat mijn kaartje op de cover van de Cards Only stond, dit keer was ik nog meer verrast toen ik een afbeelding van de cover van het nieuwe magazine toegestuurd kreeg; weer op de voorkant!! En ook dit keer ben ik weer blij en trots; het blijft prachtig je eigen werk op de cover van een blad te zien!

Maar ik heb nog meer, erg leuk!, nieuws. Sinds december ben ik lid van het team van het ScrapbookMagazine...de Papergirlz!! Ik vind het zo súper en geweldig dat ik hiervoor gevraagd ben en ook een wonder, want er zijn zoveel scrappers die prachtige dingen maken! Binnenkort zullen jullie van mij dus ook werk kunnen zien in het SBM!

Dan bij deze ook nog even een oproepje: Ik heb een mailtje gekregen van DIANA met daarin een vraag over het tasje in de CO5. Diana ik hoop dat je dit leest, ik heb het mailtje per ongeluk verwijderd :-( Wil je me even opnieuw mailen??


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

11 message(s)