Hara Kiri en Sneak Peak

- augustus 28, 2008

Op het scrapbookforum werd ik door Frences uitgedaagd met deze sketch. Het leek mij niet zo'n moeilijke sketch maar het viel me toch een beetje tegen; heb er langer over gedaan dan ik verwachtte.....

.....en dit is mijn uitwerking ervan. Voordat ik begon ben ik 3x door mijn hele voorraad papier gekomen voordat ik eindelijk koos voor het papier van Scenic Route en een basis van Basic Grey. De sketch heb ik gespiegeld omdat dat beter uit kwam met mijn foto's. De grote groene swirl is gesneden met de Silhouette, de kleine gestansd met een Quickutz Die en de Cuttlebug. Een aantal bloemen zijn gesneden met de Silhouette en ge-embossed met een mal voor de Cuttlebug.Verder zijn er nog een aantal clearstamps gebruikt van Autumn Leaves en Inkadinkado, en een blaadje uit een notepad van Making Memories. De rode tekst is gesneden met de Silhouette, de rest gemaakt met een zelfgemaakte rub-on.


Detail foto:

---------------------------------------------


Deze LO kan ik helaas nog niet volledig laten zien, daarom een sneak peak waarop ik een stukje heb gebruikt van het snijbestandje uit het berichtje hieronder


Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

6 message(s)