Doosje

- juli 16, 2008

Een tijdje terug heb ik het woordboekje BOY gemaakt en bij nader inzien vond ik het toch leuker om er ook een doos omheen te maken zodat hij ook netjes blijft. In dozen als deze krijgen wij altijd de oornummers aan voor de koeien en het woordboekje past er precies in. Als eerste heb ik de randen met donkerbruine acryl verf bewerkt zodat het later een mooie "vintage" look krijgt. Daarna heb ik de doos beplakt met papier uit dezelfde lijn waar het boekje van gemaakt is; K&Company "Wild Saffron". De randjes van het papier heb ik bewerkt met bruine distress inkt.
De B en de vlinder zijn gesneden met de Silhouette en de Swirl is gemaakt met een QK Die en de Cuttlebug. De tag heb ik gesneden uit een stuk cardstock dat ik een tijdje in oude thee heb laten weken zodat het een oude look kreeg. Het rondje op de tag is geponsd en daarin is weer een gaatje gemaakt. De B heb ik bestempeld met donkerbruine catseye stempelinkt en ge-embossed met glitter embossingpoeder en de heattool.
De binnenkant is donkerbruin geverfd met acryl verf.
Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

5 message(s)