Op het strand...

- mei 29, 2008

Op het moment ben ik alleen maar aan het scrappen voor de winkel, aan mijn eigen projectjes kom ik bijna niet toe. Maar hee, je hoort mij niet klagen hoor , wie wil er nou niet werk en hobby combineren!

Deze keer was de "opdracht" een zomerse spread te maken. Een hele uitdaging want ik heb nog maar 1 keer een spread gemaakt, heel lang geleden. Ik kreeg het vrolijke papierpakket "Jamaica" van Frances Meyer mee en heb er zelf nog oranje, lichtblauwe en fucsia cardstock bij gezocht. En toen ik deze schattige foto's van mijn jongste dochter zag wist ik al gauw wat ik er van zou maken.
De linkerkant.....
De swirl, de tekst en de bloem zijn gesneden met de Silhouette; de tekst met de fonts "AbrazoScriptSSK" en "Ale and Wenches BB Bold". De schulprand is gemaakt met de Slit Punch en een gaatjestang en de kleine bloemetjes zijn geponst. Het witte "kant"randje is een zelfklevende papier ribbon van K&Company en de stipjes zijn gemaakt met Scribbles "Shiny White".
.....en de rechterkant
Deze swirl is gestansd met een QuicKutz Die en de Cuttlebug en verder zijn dezelfde materialen gebruikt als bij de linkerkant. De kleine flip flops heb ik gemaakt met transparante krimpfolie en de heattool. Toen ze afgekoeld waren heb ik er oranje "zooltjes" onder geplakt en met gecoat oranje metaaldraad (voor sieraden), een knijpkraaltje en een paar kleine kraaltjes heb ik ze afgemaakt.
En zo zien ze er naast elkaar uit.....
Bedankt voor het kijken!

You May Also Like

11 message(s)