En hier zijn ze dan...

- januari 18, 2008

de projectjes van de demodag.

De delen van dit drieluik heb ik gesneden met mijn Silhouette. Het is een label dat ik in RoboMaster (het programma van de Silhouette) vergroot heb naar ongeveer 15 cm. Ik heb hem 6 keer uit laten snijden, de drie delen voor de achterkant ge-embossed met de cuttlebug en daarna op elkaar geplakt om het geheel wat steviger te maken. Daarna heb ik het label in RM iets verkleind en 3x uitgesneden uit papier van Basic Grey "Periphery". Voor het label aan de linkerkant heb ik de trouwfoto van mijn ouders gebruikt. De witte bloemen zijn gestanst met een die van de Cuttlebug. De trouwfoto op het middelste label is van mijn man en mij. Het hart is gesneden met mijn Silhouette evenals de grote L. En aan de rechterkant heb ik de trouwfoto van mijn schoonouders gebruikt en de witte bloem is wederom gestansd met de Cuttlebug. De gaatjes zijn gemaakt met de Zutter en de labels zijn met elkaar verbonden met lint. De teksten heb ik geprint en hier en daar heb ik het geheel nog wat bewerkt met Tulip 3D verf.

------------------------------------------------------------------
Deze doos om je lekkerste recepten in te bewaren is gemaakt met donkerbruin cardstock en papier van K&Company "Wild Saffron". De stroken gestreept papier zijn met een zigzagsteek vastgenaaid. De letter R is gesneden met de Silhouette en de rest van de tekst geprint. De gaatjes zijn weer gemaakt met de Zutter en het geheel is in elkaar gezet met donkerbruine wol. De swirl is nagetrokken van een chipboard swirl en de kleine en grote label zijn zelf getekend en gesneden. Op het grote label staan de ingrediënten voor een clafoutis, heerlijk!
----------------------------------------------------------------
En ook voor dit woordboekje heb ik heerlijk kunnen spelen met mijn Silhouette, de Zutter en de Cuttlebug. De pagina's voor dit boekje zijn gesneden met de Silhouette; eerst een keer uit cardstock en daarna nog een keer uit papier van S.E.I "Ally's Wonderland".Het hart is gesneden met de Silhouette en bestippeld met Scribbles Shiny white. De bloem geknipt uit het papier van S.E.I en de swirl is een stempel van Autumn Leaves en een beetje van mijzelf ;-)De tekst op deze pagina is geprint met Pea Carrie's Doodlescript. Met een stabilo fineliner heb ik er twee kaders omheen gezet en daarna uitgeknipt. De grote bloemen zijn gemaakt met een die van de Cuttlebug en de kleintjes geponst.Het "lijstje" heb ik ge-embossed (niet zo goed te zien helaas) omwikkelt met leatherlike cord en de rest beplakt met bloemen en knoopjes. Op de buitenste rand van de V heb ik streepjes en hartjes getekend en de hartjes ingekleurd met een Sakura Moonlight pen.Op de laatste pagina van dit mini woordboekje zijn een aantal stroken van al het gebruikte papier geplakt en nog een aantal leuke quotes over de liefde. Het hartje is weer bestippeld met Scribbles shiny white

You May Also Like

12 message(s)